پشتیبانی مشتریان
یکی از مهمترین وظائف ارائه دهندگان برنامه های کاربردی خدمات پشتیبانی مورد نیاز کاربران می باشد. از این رو، کانال های متنوعی برای برقراری ارتباط با مشترکین به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته در نظر گرفته شده است.
تفکر رو به جلو
ما تمرکز خود را بر تولید محصولات کاربردی قرارداده ایم تا بتواند نسل جدیدی از نرم افزارها را در بستر دستگاه های قابل حمل و اینترنت همراه به بازار عرضه نماییم
راهکارهای مدیریت پروژه
ما با ارائه راهکارهای جدید در فرهنگ سازمانی و مدیریت پروژه به شرکت ها سعی در ساخت ایجاد بستری خلاق در شرکت ها هستیم.
داستان ما
شرکت وصل، با اتکا بر سرمایه های اصلی خود یعنی پرسنلی متخصص، خلاق ، باهوش و متعهد، تلاش می نماید تا با برنامه ریزی های استراتژیک، بلند مدت و تفکری متفاوت، خود را به عنوان یکی از فعالان حوزه IT کشور معرفی نماید. در این راستا با ایجاد و گسترش گروهی توانمند، پیشرو و پویا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات سعی بر آن دارد تا با عملی ساختن ایده ها و نوآوری های خود و انجام فعالیت در سطح عالی با استفاده از تکنولوژی ها و متدلوژی های روز دنیا، در زمینه های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات، پاسخگوی نیازهای این حوزه باشد.
- استراتژی نام تجاری 80%
- بازاریابی اینترنتی 60%
- توسعه نرم افزار 70%
- رضایت مندی مشتری 90%