به زندگی ما خوش آمدید
استراتژیهای هوشمندانه برای جهانی شدن برند
یکی از اصلیترین چالش کسبوکارها این است که هنگام تلاش برای جذب مشتری در بازار محلی، بتوانند محصولات خود را در سطح جهانی نیز مطرح کنند. با پیشرفتهای اخیر تکنولوژی اینترنت، کاربران در سراسر دنیا میتوانند ایدهها و علاقهمندیهای خود...
راهی ساده و علمی برای افزایش بهرهوری در محیط کار
برنامهریزی ترکیبی از ادغام برنامهریزی مشروط و برنامهریزی دقیق تشکیل شده است و با افزایش میزان بهرهوری در محیط کار رابطهی مستقیمی دارد. اغلب ما زمانی که وارد محیط کار جدید میشویم انگیزهی زیادی برای کار داریم و میخواهیم مهارتهای خود را تقویت کنیم. اما در اغلب...
آمادگی کسب و کار برای تکنولوژی آینده
مدتزمان حضور کارمندان در شرکت یکی از معیارهای مهم برای ارزیابی آنها به شمار میرود. معمولا انتظار میرود کارمندان سر ساعت در شرکت حضور پیدا کنند و کمتر مرخصی بروند. کارمندانی که زمان بودن در کنار خانواده را فدای حضور در محیط کار میکنند معمولا محبوبتر از دیگران...
نقش نوآوری و ساختارشکنی در مسیر موفقیت کسبوکار
آیا همهی نوآوریها بازار را متحول میکنند یا برعکس؛ ساختارشکنی بازار مستلزم بهرهگیری از نوآوری است؟ در سالهای اخیر، بحثهای زیادی در مورد ساختارشکنی و نوآوری مطرحشده که غالباً به یک سؤال ختم میشوند: آیا این دو کیفیت یکسان هستند؟ دیوید ملتزر، کارآفرین و مدیرعامل...
۸ عادت تضمینکننده موفقیت
ما نتیجهی رفتارهای تکرار شدهی خود هستیم. ارسطو میگوید: موفقیت یک کنش نیست؛ بلکه یک عادت است. در زیر، کارآفرینان موفق، یکی از عادتهای منجر به موفقیت را ذکر کرده و توضیح میدهند که چگونه آن عادت را در خود نهادینه کنید. ۱.هدفهایتان را تصور کنید لوییس هوز میگوید از...
شغلی که به آن علاقه ندارید، برای سلامت شما مضر است
شغلی که به آن علاقه ندارید، برای سلامت شما مضر است گاهی با مشاغل درآمدزایی مواجه میشویم که علاقهای به انجام آنها نداریم اما بسیار وسوسه انگیز هستند. دلایلی وجود دارد که نشان میدهد پرداختن به این دسته کارها برای سلامت شخص مضر است. تمایل پیدا...
چرا ذهنتان شما را از سرمایهگذاری برای آینده بازمیدارد
چرا همهی ما باوجود اینکه میدانیم باید برای دوران پیریمان پسانداز کنیم، به این کار دست نمیزنیم؟ علوم رفتاری به این سؤال پاسخ میدهد. کلید پسانداز کردن برای آینده، این است که پروسهی سرمایهگذاری را به فردا بیندازید....
چگونه میتوانیم یک ایده خوب را به محصولی پولساز و واقعی تبدیل کنیم
تبدیل ایدههای خوب در استارتاپها به محصولات نهایی و پولساز کار راحتی نیست؛ اما ترفندهایی برای رسیدن به آن وجود دارد. سختترین بخش مخترع یا کارآفرین بودن، مربوط به موارد ناشناخته است. وارد شدن به زمینهی پدیدههای ناشناخته تضمینی بر موفقیت ندارد و امکان شکست در آنها...
بعد از جذب سرمایه اولیه چه کارهایی باید انجام شود
پیدا کردن سرمایهگذار یکی از دغدغههای هر کارآفرینی است و کار اصلی هر استارتاپ بعد از آن آغاز میشود. جذب سرمایه یعنی ایده استارتاپ پذیرفته شده است و حال باید خود را به همه ثابت کند. جذب سرمایه یکی از اصلیترین اهداف هر استارتاپی است و کارآفرینان از هر فرصتی برای صحبت...
کسب و کارهای تک نفره ای که می توانید با هزینه کم راه اندازی کنید
همیشه لازم نیست برای راهاندازی کسب و کار خود به دنبال سرمایهگذار باشید، اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید کسب و کارهای ارزان هم برای راه اندازی وجود دارند. امروزه کسب و کارهای زیادی وجود دارند، شاید شما هم بخواهید صاحب یکی از آنها باشید ولی ممکن است بودجه لازم برای...
آخرین دیدگاهها